Skip to main content

Waarom krijg ik een foutmelding bij het sturen van een factuur naar mijn inbox?

Hoi Wezp, soms krijg ik een foutmelding bij het sturen van een factuur naar inbox@wezp.nl. Wat gaat er mis?

Wezp: Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt als je mail elementen bevat die door onze software niet wordt herkend. De bestandstypen die onze software ondersteunt zijn png, jpg, jpeg en pdf. Soms kan je ook een foutmelding krijgen terwijl je een van deze bestandstypen inlaadt. Dit kan komen doordat er een ander bestandsvorm in het bestand zit verwerkt, denk aan bijvoorbeeld een digitale handtekening. Je kunt de facturen dus gewoon blijven mailen. Check voor de zekerheid altijd of ze in je account binnen komen, dit duurt maximaal een kwartier.

Laaat Wezp je boekhouding doen.

Ben je nog geen klant en wil je een abonnement afsluiten? We helpen je graag op weg. Kennismaken? Plan hier een afspraak in, of bel met 06 18208115 tijdens kantooruren.

PLAN EEN KENNISMAKINGSGESPREK