We helpen je graag verder.

Heb je een startersvraag, een veelgestelde vraag, een hulpvraag of misschien wel een spoedvraag?
Wezp houdt van tevreden Wezpers, dus we helpen je graag.

de startersvraag

Ben je net begonnen bij Wezp?

Een week of 3 na je start neemt onze Daphne contact met je op om al je persoonlijke vragen door te spreken. Dus schrijf je vragen op, en we spreken ze in één keer door.

Geef jezelf de tijd om even te wennen, als het kan. Upload eerst eens je bonnen en facturen van deze week, en niet direct honderd tegelijk. Wil je weten hoe dat werkt, klik dan hieronder.

UPLOADEN DOE JE ZO
Besteed je boekhouding uit aan Bianca van Wezp

de veelgestelde vraag

Misschien heb je een faq, een veelgestelde vraag.

Loop even door de veelgestelde vragen. Misschien staat je vraag – en belangrijker: het antwoord – erbij.

VEELGESTELDE VRAGEN

De hulpvraag

Service van het huis.

We doen ons best om het zo makkelijk mogelijk te maken voor je. Maar kom je er niet uit, dan zitten we achter de knop. De support-knop, rechtsonder in je dashboard. Zie je hem?

Klik hem aan, type je (hele) bericht, en toets enter. Als klant weten wij wie je bent en krijg je binnen 24 uur antwoord – meestal sneller.

Je begint gewoon met: Hallo Wezp!

De spoedvraag

Heb je een probleem dat
echt niet kan wachten?

Heel soms is er iets aan de hand, iets dat echt niet kan wachten. Een spoedje.

Bel dan met 085 0408410, tijdens kantoor-uren.

Meestal krijg je Peter aan de lijn. Hij weet raad.

Tip: Maak er geen misbruik van, want hij heeft ook een knorrige kant 🙂